Meest gestelde vragen



Korting

  • Zijn er kortingscodes beschikbaar?

Voor kortingscodes kunt u de socials volgen daar zullen kortingscodes op gedeeld worden wanneer deze beschikbaar zijn.

 

  • Hoe kan ik op de hoogte blijven van nieuwe producten en aanbiedingen?

Op de startpagina kunt u uw email invullen voor geweldige kortingen.                                                           




Reviews

  • Hoe kan ik een review achterlaten?

Als u naar het product gaat dat u heeft gekocht, dan kunt onder de products omschrijving een review achterlaten




Voorraad

  • Wat gebeurd er als het product niet op voorraad is? 

Wij kunnen u op de hoogte houden wanneer het product weer op voorraad is. Wanneer er al betaald is word het geld geretourneerd.



Verlanglijstje/Cadeau’s/Kaartjes

  • Hoe kan ik een artikel toevoegen aan mijn verlanglijstje? 

Dit kan helaas nog niet, we zijn ermee bezig.

 

  • Bieden jullie ook cadeau/geschenkverpakkingen aan? 

Nee momenteel helaas niet, hier gaan we uiteraard wel mee bezig.

 

  • Bieden jullie geschenkkaarten aan? 

Nee momenteel helaas niet, hier gaan we uiteraard wel mee bezig.

 

 

Voorwaarden/Beleid

  • Wat zijn de algemene voorwaarden? 

Klik op “ Algemene voorwaarden “ om naar de juiste pagina te gaan.

 

  • Wat is jullie privacybeleid? 

Klik op “ Privacybeleid “ om naar de juiste pagina te gaan. Of klik op “ Algemene voorwaarden “ hier staat ook alles in beschreven.

 

  • Wat is jullie garantiebeleid? 

Klik op “ Garanties “ om naar de juiste pagina te gaan. Of klik op “ Algemene voorwaarden “ hier staat ook alles in beschreven.




Account

  • Hoe kan ik een account aanmaken?

Klik op “ Account “ om naar de juiste pagina te gaan om een account aan te maken onder de “Log in” knop ziet u staan “Account aanmaken” hier hoeft u alleen uw gegevens in te vullen.

 

  • Hoe kan ik mijn account gegevens bewerken? 

Klik op “ Account “ om naar de juiste pagina te gaan om in te loggen in uw account. Als u op “Bekijk adressen” klikt, kunt u onder het “Standaard” adres uw gegevens bewerken.

 

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord opnieuw instellen? 

Klik op “ Account “ om naar de juiste pagina te gaan. Onder het “Wachtwoord” kunt u op “Wachtwoord vergeten” klikken, u ontvangt een mail en vanuit daar kunt u een nieuw wachtwoord instellen.

 

  • Hoe kan ik mijn account verwijderen? 

Klik op “ Account “ om naar de juiste pagina te gaan om in te loggen in uw account. Als u op “Bekijk adressen” klikt, kunt u onder het “Standaard” adres uw account verwijderen.



Levering

  • Wat is de levertijd? 

De levertijd is 2 tot 10 werkdagen.

 

  • Bieden jullie express-verzending aan? 

Wij bieden momenteel geen express-verzending aan. Hier zijn we uiteraard mee bezig.

 

  • Leveren jullie internationaal? 

Momenteel niet, maar daar zijn we vol op mee bezig.

 

  • Zijn er extra kosten voor een internationale verzending? 

De kosten zullen bij de kassa aangegeven worden omdat dit per land kan verschillen.

  

  • Wat zijn de verzondkosten?

De verzendkosten zijn binnen Nederland gratis.

 


Beschadigd/Annuleren/Wijzigen

  • Wat moet ik doen als mijn artikel beschadigd aankomt?

Dan kunt u het artikel gratis retourneren.

 

  • Kan ik mijn pakket terugsturen?

Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst, controlleer de pagina's algemene voorwaarden en herroepingsrecht voor meer informatie.

 

  • Kan ik mijn bestelling annuleren & wijzigen? 

Klik op “ Annuleren & wijzigen “ om naar de juiste pagina te gaan. Of klik op “ Algemene voorwaarden “ hier staat ook alles in beschreven.


  • Zijn er beperkingen voor retourzendingen? 

Klik op “ Retourzendingen “ om naar de juiste pagina te gaan. Of klik op “ Algemene voorwaarden “ hier staat ook alles in beschreven.

 

 

 

Betalingen

  • Accepteren jullie verschillende betaalmethoden?

Ja zeker, u kunt met ideal, creditcard, apple pay en google pay betalen.

 

  • Is mijn betaalinformatie veilig?

Ja zeker, al uw gegevens worden netjes beveiligd.

 

  • Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

U ontvangt gelijk een mail als uw bestelling gelukt is.

 

 

Afhalen/Volgen 

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee dat kan niet, wij zijn een online winkel en hebben geen showroom of afhaal adres.

 

  • Kan ik mijn pakket volgen?

Ja dat kan door op “ Track & trace “ te klikken.

 


Contactgegevens/Klachten

 

  • Hoe zijn jullie te bereiken?

Wij zijn te bereiken via de chatbot, via de mail officieelclicknorder@gmail.com (of vul simpel weg het contact formulier in). Ook zijn wij te bereiken via 06-86263937

 

  • Wanneer is de klantenservice open?

Wij zijn een webshop en hoeven ons daarom niet te houden aan eventuele openingstijden, wij zullen ernaar streven om binnen 24 uur uw bericht te beantwoorden.

 

  • Kan ik een klacht indienen? 

Dit is mogelijk, dit kunt u doen via “ Contact ” door alle bijbehorende gegevens erbij te sturen (bestelnummer, bestel datum etc.) kunnen wij er direct mee aan de slag.